Com seguir les actualitzacions d'aquest blog

Alguns lectors del blog em pregunten com poden assabentar-se de quan hi he penjat alguna cosa nova. Realment, teniu raó a dubtar perquè les opcions que hi ha són variades i potser no esteu fent servir la que millor us funciona pels vostres costums d'accés a Internet.

Podeu fer tres coses:
  1. Fer-vos amigotes meus del Facebook. Sempre hi poso les publicacions noves, això sí, com que Facebook és Facebook, també hi veureu les tonteries típiques que tots hi pengem (que si la família, que si les llenties estaven molt bones, que si vaig anar a una boda...). Dono poc la tabarra en aquest aspecte, però algo s'escapa...
  2. Seguir-me a Twitter. Sempre piulo les actualitzacions del blog. No faig gaires piulades d'altres coses però de tant en tant repiulo notícies del ram ocellaire.
  3. Demanar-me que us afegeixi als meus cercles de Google+. Sovint m'apareix gent a Google+ i em diu que els afegeixi als meus cercles però generalment penso que no tinc perquè emprenyar la gent si no m'ho han demanat ells. En qualsevol cas, també envio alerta de Google+ quan publico alguna cosa al blog.
  4. Subscriure-us per email a les actualitzacions del blog, introduint la vostra adreça de correu on posa "SUBSCRIU-TE I REP UNA ALERTA QUAN PENGI UN ARTICLE! i clicant "Submit". Encara que email avui en dia ja sembla antiquat i caducat, també es pot fer servir. Sembla impossible, oi?!
Tots tenim un mitjà preferit o al que estem connectats més persistentment (crec que Facebook és el que arrasa en aquest aspecte) i per això sempre ho distribueixo per aquestes diferents vies. La vida del blogaire és dura....

Comentaris

Entrades populars